.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مواضع انتخاباتی احمدی‌نژاد

علی زارعی نجفدری، مشاور رییس جمهور در جدیدترین یادداشت خود که با عنوان «فضای امید، لازمه خلق حماسه سیاسی» در وبلاگش توضیحاتی در مورد مواضع انتخاباتی احمدی‌نژاد و تداوم حمایت‌های رهبری از وی ارائه کرده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، متن این یادداشت به شرح زیر است: درایت رهبری، هوشیاری و در صحنه بودن مردم و هوشمندی و تکلیف‌مداری ریاست محترم جمهور و دولت، فضای انتخاباتی جامعه را با طمانینه به سوی مشارکت حداکثری و خلق حماسه سیاسی به پیش می‌برد و همه خواب و خیال‌های بدخواهان نظام را به یاس مبدل نموده است.

وی در بخش دیگری از یادداشت با اشاره به این‌که باید این درایت و هوشیاری و هوشمندی و این فضای طمانینه به سوی مشارکت حداکثری را امیدوارانه مراقبت نمود، مواردی را مورد توجه قرار داده و نوشته است: دولت، تمام قد به دنبال برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری و خلق حماسه بزرگ سیاسی است و در عین حالی که مقدمات برگزاری انتخابات حداکثری را به شایستگی فراهم نموده است، در این رقابت‌های انتخاباتی وارد نشده و تا آخرین لحظات هم قصد ورود به این رقابت‌ها را ندارد.

زارعی نجفدری دولت دکتر احمدی‌نژاد را دولتی غیرحزبی و فراجناحی دانسته و آورده است، روحیه ارزشمند خدمتگزاری بی‌منتی که در ایشان و دولت وجود دارد، تمام تجربیات خود را در اختیار دولت بعدی قرارداده و آن دولت را یاری خواهند نمود.

زارعی نجفدری تاکید کرده است: کلان برنامه‌های جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم ایشان به دلیل «واقع‌بینانه بودن»، «مطابقت داشتن با اقتضائات زمان» و «استقبال و اشتیاق بی‌نظیر مردم»، ادامه این کلان برنامه‌ها را برای دولت بعدی به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل می‌کند.

او از تمرکززدایی، هدفمندسازی یارانه‌ها، سهام عدالت و حرکت به سوی عدالت محوری، سفرهای استانی و گسترش عمق استراتژیک نظام به دورترین نقاط کشور، مسکن مهر، حضور فعال و تاثیرگذار در مجامع بین‌المللی و استراتژی گسترش عمق استراتژیک نظام در نقاط مختلف دنیا به عنوان بخشی از این برنامه‌ها اشاره می‌کند.

زارعی نجفدری در بخش دیگری از یادداشت خود به حمایت‌های رهبری از رییس‌جمهور اشاره کرده و با اشاره به برخی از سخنرانی‌های ایشان می‌گوید: آیا رهبری واضح‌تر از این می‌توانند رضایت خویش را از اوضاع اجرایی و مدیریتی کشور در سال‌های اخیر و همچنین نقدهای واقع بینانه و منصفانه‌شان را بیان نمایند؟/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.